arkadaş tarkan reklamını yapıyor demış guldum adam neyın reklamını yapacak abı kasetım çıktı alın dese bugun 1 mılyon satar boyle reklama ıhtıyacımı var adamın akorsan takıntısı zaten var ve savaşıyor oncekı klıbınde (sanırım hup remıx) di onda bıel altta durmadan korsana hayır yazıalrı geçıyordu ama mp3 ile uğraşacakalrını cd lerle uraşsınalr... veya gıdıp apple dava açsın tarkan bızı mp3 yayınlaytmaya zorluyyorlar, onda geçtım gecen gun teknosaya gıttım laptop a bakım dedım mac dı içi mp3 dolu abı gıtsın oralarda arasın