radmin söylediğin taktik güzel. benim hitimde azdı. unide iletisim ve halkla ilişkiler dersinden kalmıştım. ertesi yıl merak ettim okudukça heyecanlı geldi. newson , blair ve daha birçok kişinin yaptıklarını okumuştum sonra kendi stratejimi değiştirdim dedim yanlış yoldayım. Kuruluş kullanıcının tepkisine göre politikasını değiştirmelidir. Kuruluş camdan bir evdir herşeyi olduğu gibi anlatmalıdır politikasıyla bi saldırmışım hitimi beşe katlamıştım. Ama benimkisi normaldi ama tarkan'ın yaptığı terbiyesizlik.