Konu
2. Mp3 Baskini Yakin...
03-09-2005, 13:12:44
#17
SweetDreams
Misafir
aa evet onu unutmuşum.
cambaz var bide mor ve ötesinden ama o normaldi.
bari biraz daha bekleselerdide gülşen - sarışınım'ın meyvelerini toplasaydık.
1 ay çok rahat giderdi.