• 30-03-2008, 16:11:29
    #1
    merhaba arkadaşlar.

    Benim merak ettiğim cepmaster, blinko, aşktesti gibi sms onay siteleri nasıl yapıldığı yani Turkcell, Avea ve Vodefon ile anlaşıp mı yapıyoruz?

    Bu servislerin aylık gideri gibi (5151 numarasının) bilgileriniz varsa bizimle paylaşırsanız sevinirim.

    Aramızda bu siteleri kullanan ve bu servislerin sahibi olduğum için konu açıyorum.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 30-03-2008, 16:38:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet bende merak ediyorum neler yapmak gerekli belge lazımmı ?
  • 30-03-2008, 16:45:01
    #3
    bildıgım kadarı ıle anlasma ımzalanıyor buna karsılık sıze ozel bır hat numarası verılıyor gelen ve gıden sms uceretlerıde yapılan anlasma oranında sıze odeme yapılıyor
  • 30-03-2008, 16:47:42
    #4
    yalnız belli ücret ödeniyor bildiğim kadarıyla. bir ara frmtr de girdi. sanırım masrafı kurtaramayıca çekildiler.
  • 30-03-2008, 17:21:25
    #5
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız belli ücret ödeniyor bildiğim kadarıyla. bir ara frmtr de girdi. sanırım masrafı kurtaramayıca çekildiler.
    onlar sanırım şu numaraya sms gönder bannerda geçsin gibi yapmışlardı(KRAL TV gibi)
    bi arayıp soralım mı ? müşteri hizmetleri yardımcı olur mu ?
  • 30-03-2008, 17:23:29
    #6
    Misafir
    EJDER açıklamıştı bu işlerin nasıl yapıldğını , ne kadar bütçe gerektirdiğini vs ararsanız bulabilirsiniz..(Ben öyle hatırlıyorum)
  • 30-03-2008, 17:27:54
    #7
    Bu işler ciddi yatırım ister.

    Örnek radyoların birçoğu ( ulusal alanda ilerde olanlar hariç ) erboy vb şirketlerden bu sms hizmetlerini sağlıyor.

    Eğer maliyetsiz kolay birey olsa herkes kendi başvurur aracı şirkete pay vermezdi. Yakosin'in de dediği gibi geniş olarak açıklanmıştı bu olay.