Bu işler ciddi yatırım ister.

Örnek radyoların birçoğu ( ulusal alanda ilerde olanlar hariç ) erboy vb şirketlerden bu sms hizmetlerini sağlıyor.

Eğer maliyetsiz kolay birey olsa herkes kendi başvurur aracı şirkete pay vermezdi. Yakosin'in de dediği gibi geniş olarak açıklanmıştı bu olay.