vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalnız belli ücret ödeniyor bildiğim kadarıyla. bir ara frmtr de girdi. sanırım masrafı kurtaramayıca çekildiler.
onlar sanırım şu numaraya sms gönder bannerda geçsin gibi yapmışlardı(KRAL TV gibi)
bi arayıp soralım mı ? müşteri hizmetleri yardımcı olur mu ?