Facebook'un kardeşi !!!!
25
●1.759
- 24-03-2008, 15:23:15Üyeliği durdurulduya şimdi ben başka tasarım yaparım farketmezde bizim okulda orda burda facebook yok rakı sofrasına katıldım yok bilmem ne lafları duyuyorum.Jackie_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
proje odevim myboard ı dedım sunlara bır facebook yapem tarzında
Hem sadece okula ait bir facebook olucak hemde türkçe olucak , kimileri ing diye kullanamıyor fln. - 24-03-2008, 15:32:14bu dediklerini myboarda da ekleyebilirdin. tasarım konusunda bir şey demeyeceğim çünkü tasarımı işin son kısmı olarak düşünüyorum. daha 17 yaşındasın, senin için önemli olan kendini geliştirmek olmalıdır. büyük ihtimalle my board ile aynı database i kullandın, aynı fonksiyonları ve üyelik sistemini kullandın. myboard işini yapmışsın zaten, senin daha orjinal işler çıkarabileceğine inanıyorum.
bunun dışında programlama becerini geliştirmek istiyorsan bu yeni yaptığın siteyi SQL Server ve ASP.Net kullanarak geliştirebelirsin. Bu sayede MVC ve RDBMS gibi olaylar hakkında ilgi sahibi olursun. - 24-03-2008, 15:32:38Senin bileceğin bişey tabiki biz sadece görüşlerimizi attık ortaya onlara kulak verip vermemen sana kalmışEges adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2008, 15:41:07Üyeliği durdurulduEvet database ve üyelik sistemi aynı çünkü bu cuma gününe kadar yetiştirmek istiyorum eğer para toplayabilirsem domain alıp sisteme atıcam arkadaşım hosting vericek.Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben son 2 aydır ne oyundur ne chattir vb. dalgalarla uğraşmıyorum. Saat 4 okuldan geliyorum , pc başına oturuyorum aksama kadar yeni fikirler geliştiriyorum biliyorum salakça ve sıkıcı gelebilir ama ne bileyim son 2 aydır böyleyim işte
aksam olur gece 2 de kalkar yatarım sabah 7 uyan okul git gel...
Bazı zaman okuldan gelır kıtapları koyar pc basına oturur sabah olunca pc basından kalkar kıtapları alır okula gıttıgım oluyor.Hatta rehberlik servisiyle sorun yaşıyorum , Egemen sen hiç uyumuyormusun ne bu gözlerin hali diyip ailevi konu sanıp odasına alır aksamak adar anlatır ama benı dınlemez..

