• 24-03-2008, 15:18:48
    #19
    Kendi tasarımın olsa daha ii olurdu madem okadar artı özellikleri olacak.
  • 24-03-2008, 15:23:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Jackie_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi tasarımın olsa daha ii olurdu madem okadar artı özellikleri olacak.
    ya şimdi ben başka tasarım yaparım farketmezde bizim okulda orda burda facebook yok rakı sofrasına katıldım yok bilmem ne lafları duyuyorum.
    proje odevim myboard ı dedım sunlara bır facebook yapem tarzında

    Hem sadece okula ait bir facebook olucak hemde türkçe olucak , kimileri ing diye kullanamıyor fln.
  • 24-03-2008, 15:26:11
    #21
    arkandayız yürü
  • 24-03-2008, 15:32:14
    #22
    bu dediklerini myboarda da ekleyebilirdin. tasarım konusunda bir şey demeyeceğim çünkü tasarımı işin son kısmı olarak düşünüyorum. daha 17 yaşındasın, senin için önemli olan kendini geliştirmek olmalıdır. büyük ihtimalle my board ile aynı database i kullandın, aynı fonksiyonları ve üyelik sistemini kullandın. myboard işini yapmışsın zaten, senin daha orjinal işler çıkarabileceğine inanıyorum.

    bunun dışında programlama becerini geliştirmek istiyorsan bu yeni yaptığın siteyi SQL Server ve ASP.Net kullanarak geliştirebelirsin. Bu sayede MVC ve RDBMS gibi olaylar hakkında ilgi sahibi olursun.
  • 24-03-2008, 15:32:38
    #23
    Eges adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya şimdi ben başka tasarım yaparım farketmezde bizim okulda orda burda facebook yok rakı sofrasına katıldım yok bilmem ne lafları duyuyorum.
    proje odevim myboard ı dedım sunlara bır facebook yapem tarzında
    Hem sadece okula ait bir facebook olucak hemde türkçe olucak , kimileri ing diye kullanamıyor fln.
    Senin bileceğin bişey tabiki biz sadece görüşlerimizi attık ortaya onlara kulak verip vermemen sana kalmış
  • 24-03-2008, 15:41:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dediklerini myboarda da ekleyebilirdin. tasarım konusunda bir şey demeyeceğim çünkü tasarımı işin son kısmı olarak düşünüyorum. daha 17 yaşındasın, senin için önemli olan kendini geliştirmek olmalıdır. büyük ihtimalle my board ile aynı database i kullandın, aynı fonksiyonları ve üyelik sistemini kullandın. myboard işini yapmışsın zaten, senin daha orjinal işler çıkarabileceğine inanıyorum.
    bunun dışında programlama becerini geliştirmek istiyorsan bu yeni yaptığın siteyi SQL Server ve ASP.Net kullanarak geliştirebelirsin. Bu sayede MVC ve RDBMS gibi olaylar hakkında ilgi sahibi olursun.
    Evet database ve üyelik sistemi aynı çünkü bu cuma gününe kadar yetiştirmek istiyorum eğer para toplayabilirsem domain alıp sisteme atıcam arkadaşım hosting vericek.
    Ben son 2 aydır ne oyundur ne chattir vb. dalgalarla uğraşmıyorum. Saat 4 okuldan geliyorum , pc başına oturuyorum aksama kadar yeni fikirler geliştiriyorum biliyorum salakça ve sıkıcı gelebilir ama ne bileyim son 2 aydır böyleyim işte
    aksam olur gece 2 de kalkar yatarım sabah 7 uyan okul git gel...
    Bazı zaman okuldan gelır kıtapları koyar pc basına oturur sabah olunca pc basından kalkar kıtapları alır okula gıttıgım oluyor.Hatta rehberlik servisiyle sorun yaşıyorum , Egemen sen hiç uyumuyormusun ne bu gözlerin hali diyip ailevi konu sanıp odasına alır aksamak adar anlatır ama benı dınlemez..
  • 24-03-2008, 23:20:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadarıda olmaz Çokmu ileri gittim ne
  • 24-03-2008, 23:32:02
    #26
    gerçekten çok güzel bir tasarım & kodlama..

    facebook kısmanacak valla...