Kendi tasarımın olsa daha ii olurdu madem okadar artı özellikleri olacak.
ya şimdi ben başka tasarım yaparım farketmezde bizim okulda orda burda facebook yok rakı sofrasına katıldım yok bilmem ne lafları duyuyorum.
proje odevim myboard ı dedım sunlara bır facebook yapem tarzında
Hem sadece okula ait bir facebook olucak hemde türkçe olucak , kimileri ing diye kullanamıyor fln.