bu dediklerini myboarda da ekleyebilirdin. tasarım konusunda bir şey demeyeceğim çünkü tasarımı işin son kısmı olarak düşünüyorum. daha 17 yaşındasın, senin için önemli olan kendini geliştirmek olmalıdır. büyük ihtimalle my board ile aynı database i kullandın, aynı fonksiyonları ve üyelik sistemini kullandın. myboard işini yapmışsın zaten, senin daha orjinal işler çıkarabileceğine inanıyorum.

bunun dışında programlama becerini geliştirmek istiyorsan bu yeni yaptığın siteyi SQL Server ve ASP.Net kullanarak geliştirebelirsin. Bu sayede MVC ve RDBMS gibi olaylar hakkında ilgi sahibi olursun.