• 12-07-2015, 03:06:56
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba arkadaşlar:

    genel olarak araştırdım emlak hakkında bir bilgimde yok fazla ama.

    Dubleks altı ilan gördümde hoşumada gitti açıkcası bana yeter. Fakat dubleks altı nedir ? Yani üstte yaşayan adam eve nerden giriyor vs...

    Bulundugu kat: Bahçe kat olarak belirtilmiş.

    Ev tipide: Bahçe dubleksi şeklinde
  • 12-07-2015, 03:12:56
    #2
    ilan sahibine sormalısın bence
  • 12-07-2015, 03:18:54
    #3
    Kurumsal PLUS
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilan sahibine sormalısın bence
    burda bilgili arkadaşlar vardır diye soruyoruz kardeşim bilmiyosan yorum yapmanada gerek yok bence
  • 12-07-2015, 03:23:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evimizi müthaite verdik. alıcağımız dairelerden birtanesi dubleks. dublekse sadece evin içinden değil dubleksinde apartmana açılan bir dış kapısı var. muhtemelen oda öyledir. evle dubleks arasını kapatmıştır kendi dubleks katının apartmana açılan bir kapısı vardır. yeni imar kurallarına göre böyle yapıyorlar bununda nedeni sanırım ev yanarsa çökerse patlarsa sönerse çıkış kapanırsa yukarıdakininde bi çıkış yolu olsun.
  • 12-07-2015, 03:27:48
    #5
    Kurumsal PLUS
    limonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evimizi müthaite verdik. alıcağımız dairelerden birtanesi dubleks. dublekse sadece evin içinden değil dubleksinde apartmana açılan bir dış kapısı var. muhtemelen oda öyledir. evle dubleks arasını kapatmıştır kendi dubleks katının apartmana açılan bir kapısı vardır. yeni imar kurallarına göre böyle yapıyorlar bununda nedeni sanırım ev yanarsa çökerse patlarsa sönerse çıkış kapanırsa yukarıdakininde bi çıkış yolu olsun.
    Teşekkürler sanırım bunun çıkışıda bahçedendir. Yukarısı ile bagımsız. Açıklamanız için teşekkürler
  • 12-07-2015, 03:29:09
    #6
    2 şekilde olabilir ama 2. ihtimal daha düşük.

    1. ihtimal
    Normal 5 katlı binadır 1 kat ters dubleks dediğimiz şekil. Yani bodrum(kömürlük) olarak kullandığımız kısım evin alt katı oluyor ve dubleks geçiyor. Nasıl 5. katta oluyorsa buda 1. katta. Eğer böyleyse adam bildiğin direk olarak kömürlüğü kiraya vermiş gibi bişey oluyor. Yeni yapıysa iyi bişey olabilir ama eskiyse büyük ihtimalle kömürlükten bozuk önce evine katmış sonra ısıtamadığı için kiraya vermeye kalkmıştır. Yeni yapıda arkadaşım oturuyor böyle ters dubleks evleri. Yeni ev olduğundan ısı yalıtımı var kışın normal yazın ise ferah oluyor diyor.

    Çıkışı bahçe varsa hem bahçe hemde direk olarak apartman merdivenlerinde vardır.

    2. ihtimal
    Adamın normal 2 katlı evi vardır belki cazip gelsin diye dubleks yazmış olabilir. Bahçe katı olması bunu çağrıştırdı bana açıkcası.
  • 12-07-2015, 03:29:10
    #7
    Hocam artık bina içinde dubleks daireler yaygınlaştı.Dubleks altından kasıt bir üst katının dubleks bir daire olması sizinki de zemin kat anladığım kadarıyla.
  • 12-07-2015, 03:38:35
    #8
    ters dubleks daireler yaygınlaştı yani giriş ve bodrum kat ters dubleks büyük ihtimal o, yüksek giriş binalarda oluyor genellikle bahçe katı ve yüksek giriş olarak dubleks daire oluyor