evimizi müthaite verdik. alıcağımız dairelerden birtanesi dubleks. dublekse sadece evin içinden değil dubleksinde apartmana açılan bir dış kapısı var. muhtemelen oda öyledir. evle dubleks arasını kapatmıştır kendi dubleks katının apartmana açılan bir kapısı vardır. yeni imar kurallarına göre böyle yapıyorlar bununda nedeni sanırım ev yanarsa çökerse patlarsa sönerse çıkış kapanırsa yukarıdakininde bi çıkış yolu olsun.
Teşekkürler sanırım bunun çıkışıda bahçedendir. Yukarısı ile bagımsız. Açıklamanız için teşekkürler