• 09-07-2015, 01:31:43
    #10
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saatten sonra hiç birşey yapamazsınız, adam verdim hesabı derse vermediğini ispat edemezsiniz,

    işte bu tarz durumlar yüzünden hesap satışı yasak.
    Kesinlikle katılıyorum. Bir hak iddaa edemezsiniz.

    Bence R10 kullanıcı adını ifşa edin, en azından başkasının canı yanmasın.
  • 09-07-2015, 02:35:50
    #11
    Bankayı arayıp yanlış eft yaptığınızı söyleyin bir umut başka çare yok maalesef.
  • 09-07-2015, 03:51:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, daha dikkatli olmık gerek.
  • 10-07-2015, 03:27:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum. Bir hak iddaa edemezsiniz.

    Bence R10 kullanıcı adını ifşa edin, en azından başkasının canı yanmasın.
    Yok hocam r10 kullanıcısı degil
  • 10-07-2015, 09:44:20
    #14
    Bana kalırsa hiç birşey yapamazsınız ne yazık ki. Geçmiş olsun
  • 10-07-2015, 12:21:54
    #15
    meblağ yüksek ise bir avukata danışman daha mantıklı.