Bu saatten sonra hiç birşey yapamazsınız, adam verdim hesabı derse vermediğini ispat edemezsiniz,
işte bu tarz durumlar yüzünden hesap satışı yasak.
Kesinlikle katılıyorum. Bir hak iddaa edemezsiniz.
Bence R10 kullanıcı adını ifşa edin, en azından başkasının canı yanmasın.