TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum. Bir hak iddaa edemezsiniz.

Bence R10 kullanıcı adını ifşa edin, en azından başkasının canı yanmasın.
Yok hocam r10 kullanıcısı degil