• 18-03-2008, 20:56:58
    #1
    RadiOKaaN Oto Yayininda Istek Hattibu sıtem ı wep sıteme yapmak ıstıyorum nasıl yapabılırım bılgısı olan var mı yada bu konuda ban ayardım edebılecek bırı
  • 18-03-2008, 21:55:10
    #2
    Adam scripti editlemiş, copyright'ı da silmiş. Bir de taklidimizi yapıyorlar diye dert yanıyor
    SpacialAudio Solutions, LLC - SAM Broadcaster - Internet Radio Automation Software
    Script bu.
  • 19-03-2008, 00:03:44
    #3
    sagolasın ben analamadım ama emege saygısızlık + kendının gıbı gostermesı hali ile kendını wep master sanan lamer ornegı
  • 19-03-2008, 00:29:03
    #4
    Sitede trojan var dikkat.
  • 19-03-2008, 02:41:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Pusula, wep değil web. Sonra gülerler.
  • 26-03-2008, 11:35:33
    #6
    Misafir
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede trojan var dikkat.
    Bilgi için teşşekürler ben girecektim ki sen söyledin girmedim
  • 27-03-2008, 16:37:32
    #7
    bu sıstemı yapabılecek var mı
  • 28-03-2008, 15:30:06
    #8
    aynısını bir kaç sitede daha gördüm. sadece sam programında çalınan parçaları veritabanına kayıt ederek oraya yazıyor. Zaten sam in özel scripti...
  • 10-08-2008, 18:56:05
    #9
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam scripti editlemiş, copyright'ı da silmiş. Bir de taklidimizi yapıyorlar diye dert yanıyor
    SpacialAudio Solutions, LLC - SAM Broadcaster - Internet Radio Automation Software
    Script bu.
    Sayin Tr-Ay eger iyice inceleseydin copyright linkleri duruyor ve kendinde zaten oradan alimissin buraya kopyalmissin ben hic bir zaman dert yanmiyorum
    Eger sende lisansli alirsan software sanada o hakki verirler ne dersin hemen herseyi atlama oyle ilk once arastir sonra insanlarin hakkinda yorum yap okis