bu sıstem nedır? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu sıstem nedır?
10
●
917
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
bu sıstem nedır?
1
2
10-08-2008, 18:58:25
#10
RadiOKaaN
PuSuLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sagolasın ben analamadım ama emege saygısızlık + kendının gıbı gostermesı hali ile kendını wep master sanan lamer ornegı
Galiba sen bu islerde daha yenisin lammer demissin tebrikler ilk once internet terimlerini ogren sonra yorum yap okis
10-08-2008, 19:05:35
#11
endlessdark
RadiOKaaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galiba sen bu islerde daha yenisin lammer demissin tebrikler ilk once internet terimlerini ogren sonra yorum yap okis
Güzel kardeşim sitedeki trojan uyarısına ne diyeceksiniz peki?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler