Konu
bu sıstem nedır?
28-03-2008, 15:30:06
#8
Ros34
aynısını bir kaç sitede daha gördüm. sadece sam programında çalınan parçaları veritabanına kayıt ederek oraya yazıyor. Zaten sam in özel scripti...