Merhaba arkadaşlar, windows sunucudaki maile giderken ve gelirken böyle bir hata veriyor. İşin ilginç yanı gmail de ve hotmailde bir problem yaşamıyoruz ama diğer çoğu mailde oluyor.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Not: Windows plesk kullanıyorum.
No Suck User Here Hatası
2
●299
- 07-06-2015, 16:07:39Muhtemelen "No Such User Here" uyarısı veriyordur. Suck ise ayıp etmiş Windows.
Şaka bir yana;
Eposta dosya izinleri hatalı veya okunamıyor olabilir,
MX kayıtları hatalı olabilir; http://www.intodns.com ile kontrol edin.
Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-06-2015, 16:17:46MX kayıtlarında bir problem yok gibi, her bazı yerlerden geliyor bazılarından gelmiyorthe_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle