• 07-06-2015, 15:26:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar, windows sunucudaki maile giderken ve gelirken böyle bir hata veriyor. İşin ilginç yanı gmail de ve hotmailde bir problem yaşamıyoruz ama diğer çoğu mailde oluyor.

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Not: Windows plesk kullanıyorum.
  • 07-06-2015, 16:07:39
    #2
    Muhtemelen "No Such User Here" uyarısı veriyordur. Suck ise ayıp etmiş Windows.

    Şaka bir yana;

    Eposta dosya izinleri hatalı veya okunamıyor olabilir,
    MX kayıtları hatalı olabilir; http://www.intodns.com ile kontrol edin.


    Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, windows sunucudaki maile giderken ve gelirken böyle bir hata veriyor. İşin ilginç yanı gmail de ve hotmailde bir problem yaşamıyoruz ama diğer çoğu mailde oluyor.

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Not: Windows plesk kullanıyorum.
  • 07-06-2015, 16:17:46
    #3
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen "No Such User Here" uyarısı veriyordur. Suck ise ayıp etmiş Windows.

    Şaka bir yana;

    Eposta dosya izinleri hatalı veya okunamıyor olabilir,
    MX kayıtları hatalı olabilir; http://www.intodns.com ile kontrol edin.
    MX kayıtlarında bir problem yok gibi, her bazı yerlerden geliyor bazılarından gelmiyor