Muhtemelen "No Such User Here" uyarısı veriyordur. Suck ise ayıp etmiş Windows.
Şaka bir yana;
Eposta dosya izinleri hatalı veya okunamıyor olabilir,
MX kayıtları hatalı olabilir;
http://www.intodns.com ile kontrol edin.
Merhaba arkadaşlar, windows sunucudaki maile giderken ve gelirken böyle bir hata veriyor. İşin ilginç yanı gmail de ve hotmailde bir problem yaşamıyoruz ama diğer çoğu mailde oluyor.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Not: Windows plesk kullanıyorum.