Merhaba arkadaşlar, windows sunucudaki maile giderken ve gelirken böyle bir hata veriyor. İşin ilginç yanı gmail de ve hotmailde bir problem yaşamıyoruz ama diğer çoğu mailde oluyor.

Yardımlarınızı bekliyorum.

Not: Windows plesk kullanıyorum.