• 06-03-2008, 03:04:22
    #1
    arkadaslar bir sorum olacak. serverimin kök dizinine hem index.asp hemde default.asp yi attigimda ilk olarak index.asp yi açıyor. serverımdaki kodlarimda default.asp uzerine kurulur.

    simdi ben index.asp atip bir giris sayfasi yapmak istiyorum. sitemize giriş için tıklayın tarzında ve bunu da default.asp ye baglayarak esas siteye girişi gerceklestirmek istiyorum. fakat google bakımından bu ilk giris sayfası sorun yaratirmi. google hangi sayfayi dikkate alir. ve benim sıralama da düşüşü me neden olur mu merak ediyorum. yada oncelikli olarak hangi sayfayi indexler.

    acil cevap bekliyorum yardım edecek olan arkadaslarada simdiden tesekkur ederim
  • 06-03-2008, 03:07:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serverde iis managerdan sitenin üzerine sağ tıkla properties gir ordan ayarlanabiliyor kök dizinleri için default sayfa.
  • 06-03-2008, 03:10:08
    #3
    AspCoder dedigimi tam anlayamadınız sanırım. zaten kök dizinleri icin ayarlamama yapmama gerek yok. index.asp yi ilk olarak görüyor. sitemdeki kodlardaki ana sayfada default.asp

    ben index.asp yi siteye giriş icin tiklayın tarzında bir sayfa olarak hazırlayıp giriş için tıklayın linkinide default.asp olarak vermek istiyorum. ama index.asp hic güncellenmeyecegi icin google daki kelime sıralamarında düşmeme neden olur mu. ayrıca google öncelik olarak hangisine agirlik verir. onu ogrenmek istiyorum sadece
  • 06-03-2008, 03:47:34
    #4
    arkadaşım sende kısa yoldan index.asp dosyasını index.html olarak kaydet index açılış sayfan olur. Default.asp yide istediğin şekilde kullanabilirsin .
    eğer kodlamada problem yaşamazsan not defteriyle aç farklı kaydetten index.html olarak yaz ok le sonra html 'i anadizine atarsın olay bu kadar
    google dayı en çok html sayfaları indexler yani html dostudur google tavsiye html kullan indexini
    doğru anladıysam tabi
  • 06-03-2008, 03:54:22
    #5
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AspCoder dedigimi tam anlayamadınız sanırım. zaten kök dizinleri icin ayarlamama yapmama gerek yok. index.asp yi ilk olarak görüyor. sitemdeki kodlardaki ana sayfada default.asp
    ben index.asp yi siteye giriş icin tiklayın tarzında bir sayfa olarak hazırlayıp giriş için tıklayın linkinide default.asp olarak vermek istiyorum. ama index.asp hic güncellenmeyecegi icin google daki kelime sıralamarında düşmeme neden olur mu. ayrıca google öncelik olarak hangisine agirlik verir. onu ogrenmek istiyorum sadece
    Soruyu sadece "siteye giriş sayfası yapıyorum, bir zararı olur mu?" şeklinde kısaca sorsaydın kendini daha iyi anlatmış olurdun diye düşünüyorum.
    Sen serveri, index.asp, default.asp herşeyi yazınca heralde ayarlayamamış onun için giriş sayfası yapıyor dedim