arkadaşım sende kısa yoldan index.asp dosyasını index.html olarak kaydet index açılış sayfan olur. Default.asp yide istediğin şekilde kullanabilirsin .
eğer kodlamada problem yaşamazsan not defteriyle aç farklı kaydetten index.html olarak yaz ok le sonra html 'i anadizine atarsın olay bu kadar
google dayı en çok html sayfaları indexler yani html dostudur google tavsiye html kullan indexini
doğru anladıysam tabi