arkadaslar bir sorum olacak. serverimin kök dizinine hem index.asp hemde default.asp yi attigimda ilk olarak index.asp yi açıyor. serverımdaki kodlarimda default.asp uzerine kurulur.
simdi ben index.asp atip bir giris sayfasi yapmak istiyorum. sitemize giriş için tıklayın tarzında ve bunu da default.asp ye baglayarak esas siteye girişi gerceklestirmek istiyorum. fakat google bakımından bu ilk giris sayfası sorun yaratirmi. google hangi sayfayi dikkate alir. ve benim sıralama da düşüşü me neden olur mu merak ediyorum. yada oncelikli olarak hangi sayfayi indexler.
acil cevap bekliyorum yardım edecek olan arkadaslarada simdiden tesekkur ederim