• 29-07-2006, 13:24:11
    #28
    Şu an boşuna kızıp ömrünüzden yiyorsunuz.r10 u adres çubuğuna yazmazsanız gerçekten hayat daha güzel olacaktır.Dost tavsiyesi daha fazla kendinizi üzüp midenizi ağrıtmayın gerçekten çok zararlı ilerde çekersiniz acısını.
  • 30-07-2006, 01:34:21
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mehmetturbay isimli şahısla iş yapmayın ..benden size tavsiye...
    siteme bir sponsorunu koydu ay sonunda ödeme gelicek ve paylaşırız kazancı dedi..delikanlı sandık adamı ekledik..1.ay kaldı reklam..sonra mehmet bey kayıplarda sonra ödeme gelmedide.falanda filanda..hitin kaynagi belli deilmişte bilmem nede..bırak bu işleri.

    not :mehmetturbay ile iş yapmayın...benden söylemesi.paranızı alamazsınız.
    olay : 2005 yılında geçmiştir.
    site tekil hiti :15-20 bin vardı..
    iyi para kazandı sayemde mehmet ağa
  • 30-07-2006, 18:11:59
    #30
    Caesar adlı üyeden alıntı:
    heryerde aynı olaylar aynı olaylar Türkler ne konuşmayı öğrenebildi nede birlikte mutlu bir şekilde geçinmeyi yiyin birbirinizi afiyet olsun.
    ne diyosun birader biz TÜRK'üz OK işine gelirse işte kapı işte sapı zorla kimseyi burada tutmuyoruz
  • 30-07-2006, 18:15:02
    #31
    Misafir
    Bari konuyu "forumda" bölümüne taşıyın !
  • 30-07-2006, 18:22:01
    #32
    Misafir
    takılın...
  • 30-07-2006, 18:44:58
    #33
    albatroz adlı üyeden alıntı:
    Bari konuyu "forumda" bölümüne taşıyın !
    Dostum neler tartışılıyore sen neye takmışsın.
  • 30-07-2006, 19:03:36
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Benim anlamadığım konu madem olan olmuş neden birkez daha tartışılıyor.Ve bu banlanan veya silinen arkadaşların forumda konuşmasına müsade edilip yapılan eleştirilere neden karışılmıyor.Banlanan veya silinen arkadaşlara haklı veya haksız demiyorum ama bir taraf forumun yöneticilerini eleştiriyor.Bir tarafta halen izliyor.Ve konu halen açık hala tartışmalar devam ediyor.Anlamak mümkün değil.Konuşmayacaktım ama yaşanan olaylar garibime gitti...