Caesar adlı üyeden alıntı:

heryerde aynı olaylar aynı olaylar Türkler ne konuşmayı öğrenebildi nede birlikte mutlu bir şekilde geçinmeyi yiyin birbirinizi afiyet olsun.
ne diyosun birader biz
TÜRK'üz OK işine gelirse işte kapı işte sapı zorla kimseyi burada tutmuyoruz