Konu
olmadı radmin
29-07-2006, 13:24:11
#28
desperrado
Şu an boşuna kızıp ömrünüzden yiyorsunuz.r10 u adres çubuğuna yazmazsanız gerçekten hayat daha güzel olacaktır.Dost tavsiyesi daha fazla kendinizi üzüp midenizi ağrıtmayın gerçekten çok zararlı ilerde çekersiniz acısını.