Şu an boşuna kızıp ömrünüzden yiyorsunuz.r10 u adres çubuğuna yazmazsanız gerçekten hayat daha güzel olacaktır.Dost tavsiyesi daha fazla kendinizi üzüp midenizi ağrıtmayın gerçekten çok zararlı ilerde çekersiniz acısını.