Benim anlamadığım konu madem olan olmuş neden birkez daha tartışılıyor.Ve bu banlanan veya silinen arkadaşların forumda konuşmasına müsade edilip yapılan eleştirilere neden karışılmıyor.Banlanan veya silinen arkadaşlara haklı veya haksız demiyorum ama bir taraf forumun yöneticilerini eleştiriyor.Bir tarafta halen izliyor.Ve konu halen açık hala tartışmalar devam ediyor.Anlamak mümkün değil.Konuşmayacaktım ama yaşanan olaylar garibime gitti...