• 24-07-2006, 21:17:18
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Shadows adlı üyeden alıntı:
    Neyin Lisansı, Türkçe Desteği olmayan dil dosyalarında türkçeyi barındırmayan Bize değilde başka herkese hitap eden programların lisansımı

    Yoksa bizi yok sayan insanların emeklerine saygımı??

    evet lisanslı yazılım kullanıyorum ama türkçe içeriği olan programların.

    Bende programcıyım bir programın nasıl oluşturulduğunu günlerce aylarca üzerinde çalışıldığının farkındayım ama BİZİ YOK SAYAN PROGRAMLARIN LİSANSINI ALMAM !!!!
    sana katılıyorum tr olsun alayım !!!! windows - ofis lisanslı diğerleri değil diğerlerinde tr desteği olsun belki düşünürüm
  • 25-07-2006, 01:02:49
    #29
    abi pardus yukleyin zaten icinde arkadasimizina anlattigi hersey mevcut.. zaten ne demişler privacy is comminism yada ole bişeler
  • 25-07-2006, 01:22:46
    #30
    rvr
    Üyeliği durduruldu
    Mesela ne kullanıyorsunuz ve Türkçesi yok? örnek verecek olursak işyerindeki photoshop'um Türkçe ve orjinal.
  • 25-07-2006, 01:24:36
    #31
    Misafir
    Photoshop Freehand macosx ve bunun yanında eta dır xp dir filan tamamiyle lisanslı.

    Lisans alın rahat olun : )

    sux bsa
  • 25-07-2006, 01:28:28
    #32
    rvr
    Üyeliği durduruldu
    ya bide şunu düşünmek lazım, adamlar pahalıya satıyor ben kullanırım bana haktır demekle olmuyor, sonuçta pahalı ise kullanmamak lazım, öbür tarafta bill gates'i yada diğerlerini yakanızda bulabilirsiniz, ben yine söylüyorum şu anda evde kullandığım photoshop ve dreamweaver illegal ama kesinlikle içim rahat değil, orjinalini parayı denkleştirince alacağım.
  • 25-07-2006, 08:32:50
    #33
    Forum başlığından aklıma Demirel geldi.
  • 25-07-2006, 10:15:42
    #34
    Ben trial kullanıyorum. 30günde bir norton ghost saolsun
  • 25-07-2006, 11:58:35
    #35
    rvr
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    Ben trial kullanıyorum. 30günde bir norton ghost saolsun
    en temizi
  • 25-07-2006, 22:13:29
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Radmin Deep Freeze Kur Aynı Hesap Yaws