• 24-07-2006, 01:04:02
    #10
    Misafir
    Benim tanıdığım büyük şirketler lisanslı programlar kullanıyorlar, tabi bakkal felan onları şirket diye düşünmemek lazım (İstisnalar kaideyi bozmaz. Bizim Bakkal İsmail Abi'de herşey lisanslı felan yazmayınız) .
    Hep orjinal cd almak istemişimdirde benim bilgisayarım çalıştırmıyor. Ondan boşa gitmesin diye almıyorum. Yoksa sonuna kadar lisansı destekleyen birisiyim. Şaka bi yana not defteri kullanıyorum sadece. Ftp programınada para vermek olmaz yani. Alternatifi çok.
  • 24-07-2006, 01:06:32
    #11
    SweetDreams adlı üyeden alıntı:
    Şaka bi yana not defteri kullanıyorum sadece
    Cool
  • 24-07-2006, 01:07:29
    #12
    O Zaman Mp3 Yasaklandı Diye Niye Bar Bar Bağırıyorsunuz?
    Oda Hak O Zaman.. Çekmeyin Kardesim Alalal:P
  • 24-07-2006, 01:24:48
    #13
    vys
    Üyeliği durduruldu
    iyi de hoca senin kullandığın programların kaçı lisanslı ki ?
  • 24-07-2006, 01:26:01
    #14
    düşündümde harbi her şeye zarar bi insanım
  • 24-07-2006, 01:31:35
    #15
    rvr
    Üyeliği durduruldu
    Biraz para bulup sadece dreamweaver ve photoshop'u alacağım, zaten gerisi de lazım olmuyor
  • 24-07-2006, 01:33:44
    #16
    üni. ye gideyimde bende fireworks alacam
    şimdilik para lazım
  • 24-07-2006, 01:36:12
    #17
    vys
    Üyeliği durduruldu
    abi ne gerek war ya internetten bu serialini işte
  • 24-07-2006, 01:37:36
    #18
    ben vicdan azabı çekiyorum walla kullanırken