Benim tanıdığım büyük şirketler lisanslı programlar kullanıyorlar, tabi bakkal felan onları şirket diye düşünmemek lazım (İstisnalar kaideyi bozmaz. Bizim Bakkal İsmail Abi'de herşey lisanslı felan yazmayınız) .
Hep orjinal cd almak istemişimdirde benim bilgisayarım çalıştırmıyor. Ondan boşa gitmesin diye almıyorum. Yoksa sonuna kadar lisansı destekleyen birisiyim. Şaka bi yana not defteri kullanıyorum sadece. Ftp programınada para vermek olmaz yani. Alternatifi çok.