sanal pos hakkında yardım..!
14
●1.513
- 04-07-2005, 17:07:45Arkadaşlar garanti bankadından aldığım sanal posu bir türlü kuramadım.problemim verdikleri dosyaları cgi-bin dizinine atmam gerekiyo.atıyorum.ama o klasör normal bende de var ve korumalı.yani en üstte değil.orjinal cgi-bin e erişemiyorum.banka postta "cgi-bin/paycgi" şeklide yol ver diyo veriyom.ama benim oluşturduğum sahte cgi-bine gidiyo ve erişim hakkınız yok diyor haliyle.kendi oluşturduğumu sil demeyin çünkü sitenin include dosyaları var orda.orjinal cgi-bine atıp nasıl kurabilirim bu posu.bankada yardımcı olamadı
- 19-11-2005, 14:01:45Üyeliği durduruldu500 internal server CHMOD ayarları doğru yapılmamaışsa yada dosya upload edilirken bozulmuşsa çıkar. text olarak at ve doğru chmod ayarını bul bu: 644, 755 777 olabilir hangisi olduğunu ya deneyerek yada sorarak bulmalısın
- 19-11-2005, 20:24:45Üyeliği durduruldumfk_1868 adlı üyeden alıntı:
http://eticaret.garanti.com.tr/iceri...er.asp?c=7&t=m
adresinde detaylı acıklama var yanlis anlamadiysam sirket olman gerekiyor... - 20-11-2005, 00:11:09oyle birsey soz konusu degil eger siz o kullanıcı adına fatura keserseniz hic bir sekilde sorumlu degilsiniz...
kullanıcıların kredikartlari koruma altındadir ancak visa ve mastercard tarafından yani kullanıcı ben bu odemeyı yapmadım derse banka size odeme yapar ( aslında visa merkez bankaya o da size ) ve kullanıcı madur olmaz..daha sonra banka visanin istegi uzerine sorusturma acar ve eger bir mal sattiysanız ve faturalandırdıysanız bu sefer kullanıcıyı hedef alırlar.. illegal satıslarda tabııkı basınız derde gırer...
ee o zmn kullanalım ınternette ..paramı gerı ıstıyorum dıyelim sonra..
ee o zmn kullanalım ınternette ..paramı gerı ıstıyorum dıyelim sonra..
. Aynen öyle. Kullanıp parasını isteyen kimseye bir tek kelime bile edemezsin ve parasını geri ödersin zorunlu olarak. %100 eminim bundan.