oyle birsey soz konusu degil eger siz o kullanıcı adına fatura keserseniz hic bir sekilde sorumlu degilsiniz...
kullanıcıların kredikartlari koruma altındadir ancak visa ve mastercard tarafından yani kullanıcı ben bu odemeyı yapmadım derse banka size odeme yapar ( aslında visa merkez bankaya o da size ) ve kullanıcı madur olmaz..daha sonra banka visanin istegi uzerine sorusturma acar ve eger bir mal sattiysanız ve faturalandırdıysanız bu sefer kullanıcıyı hedef alırlar.. illegal satıslarda tabııkı basınız derde gırer... ee o zmn kullanalım ınternette ..paramı gerı ıstıyorum dıyelim sonra..