sanal pos olayını kullanmanızı tavsiye etmem. Bende kullancaktım ancak işin işleyişini öğrenince vazgeçtim. Sanal pos aracılığıyla ödeme yapıp sonra ben bu ödemeyi yapmadım diyen herkesin parasını geri ödemek zorundasınız...