• 09-09-2014, 11:53:00
    #1
    Arkadaşlar Twitter'ın Tweetdeck ya da android diyerek verdiği Consumer Key'leri kendi scriptime girdiğim zaman herhangi bir hesaptan giriş yaptığımda hiç bir işlem göremiyorum. Rt fav yada tweet atma gibi fonksiyonların hiç biri çalışmıyor neden olabilir.
  • 09-09-2014, 13:28:02
    #2
    codmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Twitter'ın Tweetdeck ya da android diyerek verdiği Consumer Key'leri kendi scriptime girdiğim zaman herhangi bir hesaptan giriş yaptığımda hiç bir işlem göremiyorum. Rt fav yada tweet atma gibi fonksiyonların hiç biri çalışmıyor neden olabilir.
    sanırım iki gün önce bende karşılaştım böylebir durumla 5000 userden sadece 11 rt gönderdi nekadar zorlasamda göndermedi .
  • 09-09-2014, 13:33:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Userler uygulamadan çıkmışsa eğer işlem yapamassınız
  • 09-09-2014, 14:13:07
    #4
    phpyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Userler uygulamadan çıkmışsa eğer işlem yapamassınız
    Userlar uygulamadan çıkmadı ben kendi hesabımdan denedim yine bir işlem yapamadım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:13:07 -->-> Daha önceki mesaj 14:12:11 --

    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım iki gün önce bende karşılaştım böylebir durumla 5000 userden sadece 11 rt gönderdi nekadar zorlasamda göndermedi .
    Ben hiç bir şekilde uygulamaya user sokamıyorum giriş yapıyorum uygulamaya girdi gösteriyor ama girer girmez token temizleyince çıkmış görünüyor. Oysa ki çıkış yapılmadı uygulamadan
  • 09-09-2014, 14:15:08
    #5
    Scriptinde sorun olabilir. Ben de çalışıyor fonksiyonlar
  • 09-09-2014, 14:44:17
    #6
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptinde sorun olabilir. Ben de çalışıyor fonksiyonlar
    Scripte sorun olsa hocam diğer uygulamalara kullanıcı sokamam ki fakat diğer uygulamalara kullanıcı sokabiliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:17 -->-> Daha önceki mesaj 14:16:42 --

    Yardımcı olacak arkadaşlar yok mu ?