MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scriptinde sorun olabilir. Ben de çalışıyor fonksiyonlar
Scripte sorun olsa hocam diğer uygulamalara kullanıcı sokamam ki fakat diğer uygulamalara kullanıcı sokabiliyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:17 -->-> Daha önceki mesaj 14:16:42 --

Yardımcı olacak arkadaşlar yok mu ?