phpyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Userler uygulamadan çıkmışsa eğer işlem yapamassınız
Userlar uygulamadan çıkmadı ben kendi hesabımdan denedim yine bir işlem yapamadım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:13:07 -->-> Daha önceki mesaj 14:12:11 --

ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım iki gün önce bende karşılaştım böylebir durumla 5000 userden sadece 11 rt gönderdi nekadar zorlasamda göndermedi .
Ben hiç bir şekilde uygulamaya user sokamıyorum giriş yapıyorum uygulamaya girdi gösteriyor ama girer girmez token temizleyince çıkmış görünüyor. Oysa ki çıkış yapılmadı uygulamadan