Merhaba arkadaÅŸlar,
Bir flash oyun sitesi üzerinde çalışıyorum. Fikrinizi almak istedim. Sizce swf dosyalarını kendi sunucuma yüklemek mi daha mantıklıdır yoksa başka siteden url yoluyla çekmek mi? Birde bize ait olmayan oyunları indirip kendi sitemize yüklemek yada url yoluyla çekmek telif hakkı açısından sıkıntı oluşturur mu?
Flash Oyun Sitesi
1
●375
- 15-07-2014, 16:19:22
- 15-07-2014, 22:37:46Kendi sunucuna yüklemek en doğru yoldur.En basiti ilerde birgün , oyunu aldığın site kapanırsa ya da oyunu silerse , bu sefer senin sitende ki oyuna ziyaretçiler ulaşamayacaktır.Flash oyunlarda genelde telif hakkı sorunları olmaz.Aksine oyunu geliştiren kişi , oyunu ne kadar sitede paylaşılırsa o kadar memnun olur.Footer'a da "Sitemizde yayınlanan oyunların telif hakları yapımcılarına aittir" yazarsanız da tadından yenmez.