Kendi sunucuna yüklemek en doğru yoldur.En basiti ilerde birgün , oyunu aldığın site kapanırsa ya da oyunu silerse , bu sefer senin sitende ki oyuna ziyaretçiler ulaşamayacaktır.Flash oyunlarda genelde telif hakkı sorunları olmaz.Aksine oyunu geliştiren kişi , oyunu ne kadar sitede paylaşılırsa o kadar memnun olur.Footer'a da "Sitemizde yayınlanan oyunların telif hakları yapımcılarına aittir" yazarsanız da tadından yenmez.