Merhaba arkadaşlar,
Bir flash oyun sitesi üzerinde çalışıyorum. Fikrinizi almak istedim. Sizce swf dosyalarını kendi sunucuma yüklemek mi daha mantıklıdır yoksa başka siteden url yoluyla çekmek mi? Birde bize ait olmayan oyunları indirip kendi sitemize yüklemek yada url yoluyla çekmek telif hakkı açısından sıkıntı oluşturur mu?