• 06-07-2014, 15:46:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar Skype üzerindeki bazı konuşmaları silmek istiyorum ama bir türlü bunu bulamadım... Görüşmeyi gizle seçeneği var ama silme ile ilgili birşeye rastlamadım. Acaba bu görüşmeleri nasıl silebilirim?
  • 06-07-2014, 17:43:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Skype üzerindeki bazı konuşmaları silmek istiyorum ama bir türlü bunu bulamadım... Görüşmeyi gizle seçeneği var ama silme ile ilgili birşeye rastlamadım. Acaba bu görüşmeleri nasıl silebilirim?
    Araçlar>Seçenekler>Gizlilik sekmesi altında geçmişi sil var hocam oraya tıkla
  • 06-07-2014, 17:55:59
    #3
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araçlar>Seçenekler>Gizlilik sekmesi altında geçmişi sil var hocam oraya tıkla
    Hocam o tüm geçmişi siliyor galiba ben sadece birkaç konuşmayı sileceğim.
  • 06-07-2014, 18:04:36
    #4
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o tüm geçmişi siliyor galiba ben sadece birkaç konuşmayı sileceğim.
    Skypde o şekilde bi özellik yok hocam
  • 06-07-2014, 18:05:58
    #5
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skypde o şekilde bi özellik yok hocam
    Olmaması biraz saçma geldi bana; aradım bulamadım acaba bende mi sorun diyerek konu açtım
  • 06-07-2014, 18:18:38
    #6
    yok hocam evet tek eksiği bu özelliğin olmaması sanırsam
  • 06-07-2014, 18:22:42
    #7
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam evet tek eksiği bu özelliğin olmaması sanırsam
    var o özellik konuşmanın oldugu yazıyı kopy edin sag tıkla mesajı kaldır seçenegini göreceksiniz.
  • 07-07-2014, 03:39:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaması biraz saçma geldi bana; aradım bulamadım acaba bende mi sorun diyerek konu açtım
    Hocam zaten skype kendisi saçmalık.

    Skype'ı satın almak Microsoft'un en büyük hatası oldu bence. Msn'in yerini asla tutamaz.
  • 07-07-2014, 03:44:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten skype kendisi saçmalık.

    Skype'ı satın almak Microsoft'un en büyük hatası oldu bence. Msn'in yerini asla tutamaz.
    Aynen katılıyorum. MSN'i özlüyorum