sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam evet tek eksiği bu özelliğin olmaması sanırsam
var o özellik konuşmanın oldugu yazıyı kopy edin sag tıkla mesajı kaldır seçenegini göreceksiniz.