Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten skype kendisi saçmalık.

Skype'ı satın almak Microsoft'un en büyük hatası oldu bence. Msn'in yerini asla tutamaz.
Aynen katılıyorum. MSN'i özlüyorum