mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaması biraz saçma geldi bana; aradım bulamadım acaba bende mi sorun diyerek konu açtım
Hocam zaten skype kendisi saçmalık.

Skype'ı satın almak Microsoft'un en büyük hatası oldu bence. Msn'in yerini asla tutamaz.