• 22-07-2008, 10:54:41
    #28
    türk adsl ip leri ban yedi en iyisini yaptı bence.biz neden onlara muhtaç olalım türk sitelerine yönelelim arkadaşlar.ben tüm extremeleri kaldırdım sayyac kullanıyorum
  • 22-07-2008, 11:03:41
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğim kadarı ile artık Türkiye'ye hizmet vermeyecek.Sanırım sayaçlar çalışıyor (emin değilim,kullanmıyorum extreme)Proxy üzerinden giriş yapılabiliyor. eXTReMe Tracking
  • 22-07-2008, 11:09:31
    #30
    Türkiyeden üyeliğini kaldırdı şimdi de tr den açmıyor. Artık başka bi sayaç bulmak lazım
  • 22-07-2008, 11:10:52
    #31
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk adsl ip leri ban yedi en iyisini yaptı bence.biz neden onlara muhtaç olalım türk sitelerine yönelelim arkadaşlar.ben tüm extremeleri kaldırdım sayyac kullanıyorum
    tabiki haklısın bende sayyac kullanıyorum sitelerimde . kendi ırkdaşlarımızla iş yapalım
  • 22-07-2008, 11:10:52
    #32
    Proxy ile sayac sayfanıza girerseniz istatistikleri görebiliyorsunuz arkadaşlar
  • 22-07-2008, 11:15:31
    #33
    gizlenerek idare ediyorum bende
  • 22-07-2008, 11:23:43
    #34
    Üyeliği durduruldu
    tşklr. sağlık olsun
  • 22-07-2008, 11:37:13
    #35
    proxy ile giriş yapabilirsiniz arkadaşlar

    eXTReMe Tracking

    Türk IP lerini blockladılar.
  • 23-07-2008, 02:23:18
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    There is no Tracking Account registered with the '34245235' login.

    Sanırım artık hesapları kapatmışlar?