Bildiğim kadarı ile artık Türkiye'ye hizmet vermeyecek.Sanırım sayaçlar çalışıyor (emin değilim,kullanmıyorum extreme)Proxy üzerinden giriş yapılabiliyor. eXTReMe Tracking