türk adsl ip leri ban yedi en iyisini yaptı bence.biz neden onlara muhtaç olalım türk sitelerine yönelelim arkadaşlar.ben tüm extremeleri kaldırdım sayyac kullanıyorum
tabiki haklısın bende sayyac kullanıyorum sitelerimde . kendi ırkdaşlarımızla iş yapalım