schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türk adsl ip leri ban yedi en iyisini yaptı bence.biz neden onlara muhtaç olalım türk sitelerine yönelelim arkadaşlar.ben tüm extremeleri kaldırdım sayyac kullanıyorum
tabiki haklısın bende sayyac kullanıyorum sitelerimde . kendi ırkdaşlarımızla iş yapalım