Arkadaşlar dediğiniz şekilde ayarları yapıyoruz oluyor bağlanıyor ama daha sonra kendi kendine yine bağlantı sınırlı diyor bir zaman sonra.Acaba aşağıdaki modeme bağlı olan pc kapandığı zaman tekrarmı ipler karışıyor ne oluyor.
Neyle alakalı olabilir bu durum.
Otel wireless sorunu
23
●503
- 12-06-2014, 07:52:37ipconfig /all diyip çıkan ekranın ekran görüntüsünü buraya koyarmısınDeryaAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2014, 08:36:52Access points ayarlarını yaparken WDS özelliğini kullanın. Modeminizde WDS ozelligi varsa access pointslerinizin mac adreslerini tanıtımı yapınız. Mümkünse elle ip verin.
Örneğin:
Modem ip 192.168.1.50
Varsayılan ağ geciti 192.168.1.1
Access Points
IP 192.168.1. 2
Varsayılan ağ geciti 192.168.1. 1
Sirkette zyxel modem zyxel 2 access points var.hepsini tek tek ip verdim.
Yapamiyorsaniz size seve seve yardımcı olurum.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 12-06-2014, 12:12:42Ana Modemde filtrelemeler yaparak otel müşterinizin rahat ziyaret etmesini sağlayınız.Gereksiz popup ları reklam sitelerini engelleyinizDeryaAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle