Arkadaşlar dediğiniz şekilde ayarları yapıyoruz oluyor bağlanıyor ama daha sonra kendi kendine yine bağlantı sınırlı diyor bir zaman sonra.Acaba aşağıdaki modeme bağlı olan pc kapandığı zaman tekrarmı ipler karışıyor ne oluyor.
Neyle alakalı olabilir bu durum.