• 03-06-2014, 15:58:31
    #10
    Önce Access Point'in fişini çekin, bi 30 saniye bekleyin.Ardından modeme aynı işlemi uygulayın.
    Muhtemelen modeme reset atmadan bağlanmayı denediniz.Bu şekilde dener misiniz?
  • 04-06-2014, 00:12:16
    #11
    A.p. ara yuzunden giriş yapip sifre ve kullanici adi belirlediniz mi ?
  • 04-06-2014, 00:33:11
    #12
    elle ip vermeyı dene bılgısayara eger calısırsa ip dağıtamıyordur çakışma yasıyordur onu kontrol edersin
  • 04-06-2014, 01:24:07
    #13
    DHCP'sindeki ipsini değiştirin. Ana modemin ip si 192.168.1.1 ise access point'inde 192.168.1.1 olabilir bu nedenle ana ipler cakışıyordur.

    Access point'in DHCP lerini değiştirin. Access pointin 192.168.3.1 yapın, 192.168.3.2 'den ip aldırmaya başlasın submaskini 255.255.255.254 yapabilirsiniz.

    Bu durumda ip cakışması yaşamaz ve hiç sorunsuz nete çıkacaktır.
    Teamviwer ile bağlanarak yardımcı olabiliri.

    DHCP : http://tr.wikipedia.org/wiki/DHCP
  • 04-06-2014, 09:57:32
    #14
    access pointteki dhcp servisini kapatırsanız sorun çözülecektir.
  • 04-06-2014, 10:00:35
    #15
    DHCP kaynaklı bir sıkıntı olduğu belli. Arkadaşın dediği gibi DHCP kapatırsanız muhtemelen çözülecektir. Çözülmezse dhcp ayarlamalarını yapmanız gerekiyor.
  • 04-06-2014, 16:15:47
    #16
    Aynı sorun bende de var dhcp kaynaklı oldugunu dusunmuyorum cünkü daha düne kadar hiçbir sorun olmadan çalışan modem son 1 haftadır bende de bu şekilde teklemeye basladı sınırlı erişim hatası vermeye basladı. Dhcp bende kapalı ayrıca baska bir access point te bağlı ve ayrı bir ip atanmış durumda. Konu ile ilgili ttneti aradım ttnet bizde sorun görnmüyor dedi. Daha sonra tp-link telefon nosunu verdiler. Önce otomatik ip kullanıyordum bu olaylar basladıgında bende telekomdan bir ip aldım ve onu da denedim ama sorun hala çözülmedi. Wifi driverlerini güncelleme de yaptım değişen bir şey olmadı malesef. Yeni bir modem gerektiriyormu yoksa bir çözümü varmı onu araştırıyorum bende bulursam buradan bende iletirim.
  • 06-06-2014, 05:28:39
    #17
    Access point kendini arkadaşların dedigi gibi ip dağıtıcı olarak goruyordur dhcp açık tır bundan dolayı normal modemden daha hızlı boot olup açılıyor olmayan ip aradığını paylaşmaya çalışıyordur. DCHP yi kapayın access pointin ayarlarından modem ayarlarından da access point e sabit ip verin sorun düzelir

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-06-2014, 17:04:07
    #18
    Sorunu çözebildiniz mi. Birde başka laptoplarda da aynı sorunmu oluyor Ben sorunumu çözdüm farklı bir win7 ile kurulum yaptım ve sorun çözüldü böyle birşey olabilir sizinkide. Herzaman kurdugum win7 ile kurmustum daha önceden ancak sorun yaratmıstı demekki sıkıntısı buymuş benimkinin